Sunday, July 26, 2009

Pace cu L :)

am incredere in Schiller, cu toate ca seamana perfect cu G.G. , ceea ce mi se pare grotesc... :( are totusi Sleeping Room ... asta e tare ...

De ce sa fie lumina? De ce sa fie Soarele Scarbos? Ca sa nu intri din nou la ospiciu. Viata e trista... :(
Germania= fata androgin... franta= Satana, rabit, super- fuc...

Schiler zice ca despina vandi - "Destiny"... e tare cintecu' ... n-am ce zice... :(

Schiller zice September - "Breathe"... si mai tare cintecu... :(

albumu' e din 2008...

Radio = SRI ... oricare ar fi radio ... poate nu BBc Radio 1 .... :)

Pro fm dance = SRI ... Pacat si Scarba Mare ... :(

Cum ziceam am incrdere in Schiller ...

Mai e si Chicane - Best of ... cu "NO ordinary morning"... n-am cuvinte ...

Mai e si Fragma - Memory ... Nu stiu ...

No comments:

Post a Comment