Tuesday, July 21, 2009

Pe la tara, Pe la Slatina...

Intr-o simbata in Backstage ( discoteca lu' SRI ): prima faza: eu dansam. un kkt, un Barbat Adevarat se aseaza in fata mea cu o farfurie de tort de kko si incearca sa ia o bucata cu lingura... Cred ca ia trebuit 2 minute ca sa ia cu lingura... E mister de ce i-a trebuit sa ia asa de greu... :)

Dup-aia imi aduce Exact la nas lingura cu bucata de tort... si o tine acolo... eu dansam. Ii fac semne ca n-am chef, el nimic... El incepe sa Ranjeasca... Mai era putin si-mi baga lingura in nas...

El zice Ranjind: " Nu vrei? Eu credeam ca vrei..." Si incepe sa rada...

La multe Femei Adevarate si La multi Super Barbati Adevarati nu le place de mine, asa ca in disco ei Dau in mine, ma imping samd... Fac si ei ce pot, fac si ei ce stiu sa faca... Se exprima in modul lor caracteristic... Super Barbatii Adevarati fac asta mai des... Cred ca ii deranjez cu ceva... :) Femeile Adevarate fac asta mai rar.

faza 2: era una , o FA ( Femeie Adevarata ), adica o c care da o data ca si cum as fi un obiect nedorit... o data, de 2 ori, de 3 ori... Io zic ca asta are ceva cu mine... Poate am deranjat-o cu ceva... Asta o tine incontinu...
Nici macar n-o cunosc da' ea isi permite sa dea in mine...

Cre' ca asa e la tara... La Slatina...

C nu e c pina nu-si ia si licenta in c-vie ... :)

No comments:

Post a Comment